tiistai 5. heinäkuuta 2016

10 faktaa minusta

Hei! Näin blogin ensimmäiseksi postaukseksi ajattelin tehdä 10 faktaa minusta-postauksen. Jossa kerron faktoja itsestäni - enemmän tai vähemmän kiinostavia. minusta löytyy lisää kirjoittaja-osiosta.
Let's star!


1. Tottelen nimeä Ida.

2. Meillä on kotona 1 pitkäkarvainencollie, 1 suomenhevonen ja 4 maatiaiskissaa.

3. Minulla on ollut ennenkin blogi, mutta oma mielenkiinto ja motivaatio ei riittänyt.

4. Olen ratsastanut säänöllisesti 3 vuotta.



5. Menen syksyllä seitsämännelle luokalle.

6. Olen tosi nirso ruuan suhteen. 

7. Olen suhteelisen laiska ihminen. 

8. Pituutta minulla noin 157 cm ja tulen vielä kasvamaan.

9. Otan blogini kuvat yleensä Canon eos 1200d järjestelmäkameralla.

10. Olen enemmän ilta-, kuin aamuihminen, sillä klo 7 herätykset ovat tuskaa, mutta keskiyöhön valvominen on kuin lasten leikkiä. Joten kännykkää tulee helposti näppäityä helposti myöhään iltaan.


No niin nyt on lähes vuoden blogitauko saatu päätökseen. Haluan vielä kertoa että blogi on miun ns. päiväkirja eli minne voin purkaa ajatuksia hevosista ja kertoa miten tunnit on mennyt jne. En siis halua että blogi olisi "pakkopullaa", vaan että tänne voi rennolla otteella päivitellä kuulumisia. Miulle tulee helposti semmosia kausia, jolloin oma motivaatio ja inspiraatio voi olla hukassa ( tästä syystä lopetin edellisen blogin pitämisen), joten älkää ihmitelkö jos blogi voi pitää pitkiäkin taukoja. Mutta nyt on pää taas pullollaan ideoita ja motivaatiota, joka toivottavasti riittää pitkälle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti