sunnuntai 21. elokuuta 2016

Koulukisoissa

Heippa! Mulla oli viime viikolla ( 13.8 ) tunti Fionalla, jolloin meillä oli aiheena keskiaskellajit. Tuo tunti meni aikalailla penkin alle. Fiona oli melkein koko tunnin pohkeen takana, eikä juuri taipunut mihinkään. Tuosta tunnista en postausta tehnyt, koska kuvia ei ollut.

Perjantaina mulla oli sitten koulukisat Daalialla, jota olinkin toivonut. Nuo kisat olikin mun elämän ekat koulukisat, sillä en kevään kisoihin päässyt. Ennen mua Daalia oli mennyt jo yhden radan, niin purettiin poni nopeasti ja kasteltiin märällä sienellä ja poni sai vähän levätä ennen munn rataa. Kun oli mun vuoro mennä verkkaamaan laitettiin varusteet takaisin päälle.

Verryttelyssä työstin Daalia taivuttelemalla ja siirtymisillä, käynnissä ja ravissa. Laukat otin ensin uralla vapaammin ja sitten keskiympyrällä. Kun laukat menivät hyvin keskiympyrällä annoin ponin kävellä hetken ennen suunanvaihtoa. Toisessa kieroksessa tein aikalailla samoja juttuja kuin edellisessä, kuin D tuntui hyvältä ja mua ennen olva ratsukko lähti radalle annoin pitkät ohjat.


C. Emilia Nerg
C. Emilia Nerg
Rata oli kokonaisuudessa siisti suoritus, vaikka moneen kohtaan oltiin kirjoitettu "vielä energisemmin" tai "terävämmin". Nämä johtuvat kai siitä etten uskaltanut ratsastaa Daaliaa niin paljon kuin olisi pitänyt. Radalta saatiin kuitenkin 62,85% ja 132 pistettä, josta hyvä jatkaa ensi kisoissa.

C. Henriika
C. Emilia Nerg
Eilen oltiinkin maastossa, jonka menin Emerillä. Maastossa käytiin kaikki askellajit läpi, mutta pidettiin vähän rennompi maasto.

1 kommentti: